آشنایی با رشته ی تولید محتوای الکترونیکی

آشنایی با رشته ی تولید محتوای الکترونیکی

آشنایی با رشته ی تولید محتوای الکترونیکی

رشته‌ی تولید محتوای الکترونیکی یکی از رشته‌های فنی کامپیوتر و زیرمجموعه خدمات است که با عنایت به وجود کارگاههای مجهز رایانه و کادر آموزشی مجرب و متخصص شرایط مطلوبی را برای آموزش هنرآموزان این رشته فراهم می‌آورد. 

آنچه هنرآموزان این رشته می آموزند

فارغ‌التحصیلان این رشته بعد از پایان سال دوم قادر می باشند از عهده توانایی شناخت مبانی و مفاهیم کامپیوتر ، کار با سیستم عامل و نرم افزارهای Word ، Excel ، Access ، PowerPoint و Internet برآیند و پس از پایان سال سوم می توانند از عهده پارتیشن بندی دیسک سخت و نصب سیستم عامل ویندوز و کار با Help ویندوز و نرم افزار NU تحت ویندوز ، نوشتن الگوریتم و فلوچارت و کار با نرم افزار Visual Basic و همچنین ارتباطات و معماری اتصالات و امنیت شبکه برآیند و در نهایت با استفاده از امکانات نرم افرارFlash Mx انیمیشن دو بعدی بسازند و با امکانات نرم افزار SSP تصاویر ویدیویی و اصوات را ویرایش کنند. فارغ التحصیل رشته تولید محتوای الکترونیک همچنین قادر خواهد بود محتوای آموزشی و تبلیغاتی با موضوعات مختلف و در قالبهای متنوع ایجاد و طراحی نماید. 

اشتغال و ادامه تحصیل

فارغ‌التحصیلان این رشته می توانند به صورت فردی یا گروهی و بصورت خود اشتغالی اقدام به تهیه و تولید نرم‌افزار های چند رسانه‌ای و محتوای الکترونیکی و نرم افزاری آموزشی نمایند و شرکتهای طراحی و ویرایش محتوای الکترونیک با هدف آموزش و تبلیغات دایر نمایند. 

فارغ التحصیلان همچنین می توانن در مقطع کاردانی در آموزشکده های فنی و حرفه ای، دانشگاه آزاد، دانشگاه جامع علمی کاریردی و دانشگاه های غیر انتفاعی در رشته فوق دیپلم نرم افزار ادامه تحصیل داده و سپس با شرکت در آزمون کارشناسی، ادامه تحصیل خود را تا مقطع کارشناسی و بالاتر ادامه دهند.

 

نویسنده مطلب: محمد سلطانی

محمد سلطانی

پاسخ دهید

1 نظر

Sciesse  ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۰:۵۳

https://vslevitrav.com/ - cialis levitra direct from india